Betaling:

Welke betaal methodes zijn er?
Je kan de besteling eenvoudig afrekenen met de volgende betaalmethodes: Ideal, Bancontact, SOFORT, Creditcard, Paypal, Overboeking of Mollie.
Ik heb besteld maar nog geen bestelbevestiging ontvangen?
 
Het kan soms even duren voordat je de bevestigingsmail ontvangt. Het kan ook zijn dat je bevestigingsmail in de ongewenstemail/spam map terecht is gekomen.  
Kan ik ook telefonisch of per mail een bestelling plaatsen?
Telefonisch als per mail staan we je ook graag te woord.  
Mail de bestelling naar info@koko.nl of neem telefonisch contact op met onze klantenservice of stuur een WhatsApp.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Op dit moment is het niet mogelijk om je bestelling te volgen. In de toekomst hopen we deze service wel te kunnen bieden. Wanneer de bestelling wordt verzonden krijgt u van ons wel een track and trace nummer. De statis van de zending kan je dan volgen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wanneer de bestelling al in uitvoering is en het betreft gepersonaliseerde of op maatgemaakt artikelen? Dan kunnen we de bestelling niet meer annuleren. Adresgegevens wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice, stuur een WhatsApp of mail ons.  
Mijn kortingscode doet het niet?
Voldoet de kortingscode aan de voorwaarde? De kortingscode is hoofdletter gevoelig, controleer of de kortingscode goed is ingevoerd. Werkt de code dan alsnog niet? Neem dan contact op met onze klantenservice, stuur een WhatsApp of mail ons. 

Bezorging:

Wanneer en hoelaat wordt mijn bestelling geleverd?  
Veel van de bestelde producten worden met DHL verstuurd. Wanneer de bestelling is verzonden ontvang je een Track and Trace waarmee je de zending kan volgen. Mocht je niet op het afgesproken tijdstip of dag aanwezig zijn, dan kan je een ander tijdstip afspreken. Dit kan eenvoudig in de 'Mijn DHL' App.
Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?
Ja, wij bezorgen ook op de Waddeneilanden. Hier zitten geen extra kosten aan verbonden. Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Wie bezorgt mijn bestelling? 
Wij verzenden de bestellingen via DHL en met Thijs Logistiek. Dit is per bestelling verschillend.
Voldoet de kortingscode aan de voorwaarde? Tevens is de kortingscode hoofdletter gevoelig, controleer of de kortingscode goed is ingevoerd. Werkt de code dan alsnog niett? Neem dan contact op met onze klantenservice.